torsdag, februar 20, 2014

BABYBLUE LOVE

I sidste weekend, nærmere bestemt lørdag morgen, gik jeg en lang morgentur alene. Jeg skulle ikke i fitness den dag, og jeg ville godt ud og have noget frisk luft, så det var rart. På min gåtur gik jeg i H&M for at se efter lækre udsalgsvarer (hæhæ), en tur i netto for at købe ind og til sidst ned forbi jægersborggade for at købe en kanelsnegl i Meyers Bageri (Købehavns bedste).

I H&M fandt jeg selvfølgelig en lækker udsalgsvare (ej det er faktisk ikke nogen selvfølge). Men altså jeg fandt denne babyblå uld cardigan. Den er lavet af 80% nylon og 20% angora. Faktisk havde jeg hørt et rygte om, at hvis man putter sine angora trøjer i fryseren i et par dage, så vil de stoppe med at fælde. Det ville jeg da lige prøve af, så det endte med, at cardiganen lå i fryseren i en hel uge. Herefter gav jeg cardiganen en finvask på 30 grader og lod den lufttørre. Jeg ved endnu ikke om det har virket på at den fælder. Men hvis ikke, så har jeg også hørt, at man kan lægge sin angora trøje ned i et eddike bad. Mhhhh, lyder ikke så lækkert, men det skal da prøves, hvis det her fryser eksperiment ikke har virket.

Jo! også skal det siges, at jeg gav 124,50 kr for cardiganen, hvilket var halv pris.

/ Amalie

Ingen kommentarer :

Send en kommentar