tirsdag, februar 25, 2014

KLAT / PANDEKAGER

Halløj

Næsten hele sidste uge og weekenden har jeg tilbragt hjemme hos min familie og venner i Randers. Det var ret impulsivt, men jeg havde virkelig brug for et par fridage af mange forskellige årsager. En af årsagerne er ret stor :D !! Jeg røber ikke noget før der virkelig sker noget med mit store livsprojekt (hvilket man godt kan kalde det).

Nå men i dag har jeg været veludhvilet efter over 10 timers søvn i nat. Det var tiltrængt, så det var virkelig dejligt. Derfor har jeg haft overskud til at lave klat / pandekager. Jeg er typen der hader at smide mad ud, så bare fordi jeg havde én sølle banan, så skulle der selvfølgelig laves et eller andet ud af det. Det blev til nogle improviseret klat / pandekager.

Det blev til følgende NEMME opskrift:
- 1 banan
- 3 dl havregryn
- 1 dl vand
- 2 æg
- 1 tsk bagepulver
- 2 tsk vaniljepulver

/ Amalie

Ps. Lige et tip! Man kan stadig købe 125 gram friske blå bær i Netto til 10 kr. resten af februar. Og når I nu er i Netto, så kan man også få Matilde kakaomælk til sølle 5,75 kr.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar